5:30..

.. ska jag upp imorgon :P, jobbigt va?!
Vi ska ha Lucia, det är ju kul men så tidigt! Är lite nervös vi har ju ljus och sånt skit :P, lite rädd att jag ska svimma :S, men det kommer nog gå bra :). Den här veckan har annars varit ganska lugn det är skönt :), snart är det jullov också! :D
Idag börjad jag jätte sent, det var skönt vi började inte försen 11.15 :D, sen hoppade jag spanskan för jag mådde inte toppen :P, sen stannade jag i stan med pappa och letade lucialinne och krans + band, det var lite jobbigt först hittade vi ingenting men sen hittade vi allt förutom linne men det ordnade sig :)
Ja nu orkar jag inte skriva mer sååå..

Hejdå!!
Puss o kram siri <3

Kommentarer

Lämna kommentar här:

Namn:
Jag kommer tillbaka?

E-post: (bara vi som ser!)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback