Hehe..

Haha hej! :P
Siri här hehe vet att det var ett tag sen jag skrev men jag är såå lat så jag orkar aldrig skriva :P
Haha men nu skriver jag! :D Sofia är ju i Kina nu så då måste jag skriva lite fler inlägg ;)
Idag är det dagen innan julafton!! Vi köpte gran igår och pyntade den då också :), det blev en JÄTTE fin och JÄTTESTOR!! gran :D Haha kungsgran tror jag det var, den finaste sorten ;)
Idag har jag inte gjort så mycket utan jag hjälpte mina små vänner som bor granne med mig att klä deras gran :), sen har jag köpt de sista julklapparna också *pust* det var lite stressigt faktiskt :P, men jag tror att jag ska börja köpas julklappar redan i början av det nya året, typ så jag köper en varje månad, hehe det känns som det kommer gå bättre då :D..
Juste jag har städat lite också, för imorgon kommer lite släktingar och äter frukost :) det ska bli kul för min kusin som jag inte träffat på typ 3,5 år! kommer också :D Det blir nog mysigt :), sen ska jag till min mormor och morfar där alla 12 kusinerna kommer vara, plus lite andra personer ;), sen ska jag hem igen öppna julklappar och sen åka til dem som ska äta frukost hos oss och äta middag hos dem :D Krångligt va? :P

Men det blir nog en mysig julafton :), hoppas ni också (om det är nån som läser ;P) ockå får en riktigt God Jul!!!!<33

 


Kram Siri <33

Kommentarer

Lämna kommentar här:

Namn:
Jag kommer tillbaka?

E-post: (bara vi som ser!)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback