Kort dag :P

Hejsan!!
Idag var en riktigt bra dag, fast lite jobbigt var det.. :D Jag ska berätta varför! :D Idag gick jag upp 7.30 vi hade sovmorgon, fast jag sov inte på hela kvällen :( men ändå! Sen kommer jag till skolan, och då har jag nästan ramlat på baken 10 gånger, så jäkla halt! :P Aja nu ska jag komma till saken :P Haha, då säger alla i min klass att vi inte har nån lektion efter den första lektionen (musik) så jag hade alltså bara en lektion på hela dagen :P Det var skönt men ändå så jag slutade runt 10 :P lite onödigt skändes det :P.. Sen åkte jag och Fredde hem till Cissi :D och åt lunch, våfflor!! Vi hade jätte mysigt, vi gjorde en vlogg :D ..tror jag det heter :P.
Juste glömde nästan! Jag fick MVG i musik!!! Jippie, det var riktigt härligt faktiskt, äntligen :D!!
Nu ska jag ladda upp en bild efter typ 20 inlägg! Min dator var lite konstig, hehe :P..

 
Hittade en snyyygg bild på mig och Fredde ;)

Ha det bäst, häst!!

Kram
Siiirii!! <33

Kommentarer

Lämna kommentar här:

Namn:
Jag kommer tillbaka?

E-post: (bara vi som ser!)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback