Lucia..

Hejsan Siri här! Efter typ tusen år, haha  :P.
Men nu är jag tillbaka :D, förra veckan hade jag två prov i Engelska och Matte :P, det gick nog sådär har inte fått resultatet.. pluggade inte så mycket till något av dem, men men det kommer flera gånger :D
Den här veckan är det Lucia! Och vi ska ha lucia morgon på fredag morgon klockan 6.30 typ :( jobbigt va.
Såå vi har övat den här veckan till Globen och kyrkan :), för i år som jag nämnt tidigare ska vi ha lucia i globen igen :D, yeey! Vi hade inte förra året så detr är kul när man får göra det sista året och så :).
Min farmor har också kommit från alingsås :P det är väl mysigt, hon ska vara här enda till jul :P, sen fyller jag år snart!!! (27 december)
Vet lite julklappar/födelsedagspresenter som jag ska få :D.
Jaja ha en bra fortsatt kväll!

Puss o kram!
Siri <3

Kommentarer

Lämna kommentar här:

Namn:
Jag kommer tillbaka?

E-post: (bara vi som ser!)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback