47 dagar kvar till Kina !! :D


Hej! Idag när jag kollade in statistiken hade det gått upp väldigt mycket. Det var kuul, så tack :)
Jag är ledig, är såå himla glad. Ingen skola förrens imorgon då jag bara har två lektioner. Kanske ska träffa Mirre, om hon svarar i på sms eller ringer mig snart.. Dans idag också, vi ska ha vikarier. Som jag och alla på dansen tycker är helt koonstliga. Ena skryter alltid om sin grupp på lördagar och den andra dansar väldigt kul när han rör sig. Gör "snygga" mooves och svänger runt armarna som en apa. Det kanske låter lite hemskt att jag sitter här och "snackar skit". Men så är inte läget ;) Bye

Lite bilder från i Lördags.




OMG, är siri död ? :S


Kommentarer
Postat av: Frida

Fina bilder! :)

Det ser ut att ha varit roligt. :)

2009-11-02 @ 17:06:24
URL: http://gaiaa.blogg.se/

Lämna kommentar här:

Namn:
Jag kommer tillbaka?

E-post: (bara vi som ser!)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback