Bääää

Hejsan hoppsan!

Idag har vart (som jag trodde) en ganska tråkig dag i skolan. Det började med dockteater, det var inte kul, man blev bara stressad och deprimerad av den :P, den handlade om gymnasieval också skit tråkig var den. Sen fick vi typ en halvtimme på oss att äta lunch, skit konstigt vi skyndade oss jätte mycket så vi inte skulle komma försent. Då skulle halva klassen gå på museum (strindberg) medans andra halvan gick på promenad och sen bytte vi. Det var faktiskt konstigt nog intressant att gå på museum men promenaden var bara onödig.
Sen träffade jag Micke (mammas kille) vi gick och köåpte en dator till mig! Det är faktiskt den jag skriver på nu :). Den är väldigt liten men den är lätt att ta med sig och jätte fin :D.



Sen när vi kom hem så åt jag bara middag och sedan gick jag till mina kusiner och satt barnvakt :), det var lite jobbigt för den yngsta som är 6 år ville inte sova :P, men det gick bra efter ett tag :).
Det var min dag det hoppas ni har haft en bra dag!

ADIOS!

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Hoppas du får en trevlig lördag :)

2009-11-28 @ 13:35:12
URL: http://jeffelina.blogg.se/

Lämna kommentar här:

Namn:
Jag kommer tillbaka?

E-post: (bara vi som ser!)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback