Detta fält måste fyllas i

Hej! Nu var det en halvtimme sen jag pratade med siri i tele en halvtimme och innan den halvtimmen kom jag hem. Okej.. Någon som följde med..? Knappt så jag gjorde det. Iallafall. Kom hem tidigare än väntat. Men det hände inte så mycket hos min kompis så jag och Elise drog hem lite tidigare. Men det var mysigt! Imorgon(idag) ska jag nog träffa Siri ett tag. LÄÄNGTAR! En vecka sen sist.. Och Siri, det är fan inte mitt fel att jag är rädd för spindlar och att jag skriker och springer bort när jag ser en spindel på en bild!!!!!!!!!!!! F U!! Och C var sööt :)

Okej, snart ska jag väl sova tror jag. Somnade vid fyra igår. Sen vaknade jag vid 10 imorse, skitpigg och är fortfarande pigg.. Så vet inte om jag kommer lyckas somna..
//Sofia

Kommentarer
Postat av: Siri

Visst är han söt! <3

2009-11-15 @ 10:44:34
URL: http://toounique.blogg.se/
Postat av: jessi

hejhej:D gud vad fin blogg du har! checka in min och komentera, skulle bli så sjukt glad och ställ gärna en fråga:D vore gulligt:D:D

2009-11-17 @ 16:54:56
URL: http://jessikaevertsson.blogg.se/

Lämna kommentar här:

Namn:
Jag kommer tillbaka?

E-post: (bara vi som ser!)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback