Ja hallå

Hello there!
Det är sjukt vilken konstig dag det har varit idag. Eller inte.. Iallafall så kunde jag inte somna igår. Så var uppe och sprang och fixade mitt i natten. Gjorde bland annat ett hål rakt igenom min nagel (på toppen alltså). Helt sjukt. Sen vaknade jag vid 6 för jag hade dans klockan 8 i skolan. Men skippade den, hade bara sovit några timmar. Sen när jag kom till skolan fick jag reda på att det ändå inte skulle ha varit någon dans.. Så det var väl bra att jag inte kunde somna igår. Skulle kommit en och en halv timme tidigare till skolan då? Alla i skolan var trötta, tror det inte var någon som lyssnade på NOlektionen idag, som var sista lektionen dårå. Sen drog jag hem snabbt och har pluggat till SOprovet som är imorgon. Lyckligligtvis bara G-delen!!
/Sofia

Kommentarer

Lämna kommentar här:

Namn:
Jag kommer tillbaka?

E-post: (bara vi som ser!)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback