Länge sen :P

Haha hej, det var ett ganska bra tag sen jag skrev typ en vecka :P. Men det har inte hänt så jatte mycket faktiskt, men jag har tagit min andra spruta i gardasil eller hur det stavas :P, det gjorde inte så ont är inte så rädd för sprutor :P´. Haha inte direkt som Sofia, som är rädd för spindlar, haha det är så kul!! Man kan typ bara visa en bild på en spindel och hon blir rädd :P. Sen har jag varit hos cissi och sov över där från fredag till lördag :), vi hade jätte mysigt :). Sen imorgon ska jag träffa SOFIA! Längtar! Det känns som det var jätte länge sen jag träffade henne, så det ska bli kul att träffa henne och skvallra lite ;). Jag har fått en ny idol också! Justin Bieber! Han är såå söt! Han är faktiskt bra har väldigt ljus röst men sjunger bra :), det låter lite som en tjej. Min favorit låt av Justin är one less lonely girl, jätte bra tycker jag :). Juste jag har hittat min drömprins också! Han är så söt :), och är världens finaste <3. 
 Det här är Justin :), inte prinsen :P, söt va? <3
http://www.youtube.com/watch?v=BeN3RoP-1xQ

Men jag tror faktiskt att jag ska lägga mig snart är så jäkla trött:P.
Kram Siri.

Kommentarer
Postat av: felicia :)

han är så jääädra sööt! :)

2009-11-17 @ 18:22:29
URL: http://feliciastolt.blogg.se/

Lämna kommentar här:

Namn:
Jag kommer tillbaka?

E-post: (bara vi som ser!)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback