Nu faller mörkret...

Hola!
Förlåt att jag inte har skrivit på typ en vecka, hehe bara Sofia som skriver i den här bloggen haha måste hänga med lite ;D.

Ja nu är ju höstlovet snart slut slut och jag längtar redan till jullovet, haha jag är fortfarande jätte avis på Sofia för att hon ska åka till KINA! Typ mitt favorit land! Fast jag har ju också varit där en gång men jag vill dit en gång till :P. Jag har varit ganska mycket med sofia hela höstlovet vi såg bla This is it på världspremiären, min syster Tove följde också med :D. Sen har jag träffat Fredrika och hennes syster lite också :).
Och i fredags var jag med mina kusiner och tittade på en skräckfilm, den var faktiskt bra tyckte jag, den hette, The haunting. Det var typ bara jag och min mammas kusins (som är 18) pojkvän som vågade titta på filmen alla andra blundade typ :P.

Och igår som jag tror sofia redan skrivit  gick vi till skogskyrkogården och kollade på alla ljus och tände för våra nära som ví kände :) <3.
Jag har köpt lite grejor också ett par leggings, ett halsband och en jofama by kenza jacka :).

Hittade lite bilder från USA förra året :D.



När jag var cheerleder :).

Måste gå nu Tove skriker :P. Hejdå!

KRAM siri


Kommentarer
Postat av: miriam

hej, snyygg blogg :D

besök gärna min o släng in en kommentar kanske? ^-^

kraam

2009-11-01 @ 17:56:28
URL: http://mmiriams.blogg.se/

Lämna kommentar här:

Namn:
Jag kommer tillbaka?

E-post: (bara vi som ser!)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback