Radien gånger radien gånger pi, vad blir det?

Hej!
Idag har varit en till ganska seg och trött dag, men det har iaf hänt lite mer saker idag :).
Först så lämnade jag mina saker hos pappa, sen så åkte jag Tove och mamma in till gamla stan och gick lite vid julmarknaden, det var mysigt, sen åkte jag och Tove hem till pappa :).
Sen pluggade jag från det att jag kom hem till middag som var runt 18 kanske :).
Jag har matte prov på tis :P, så det var det jag pluggade till, men det är bara A-delen, B-delen har jag på torsdag :P, så har jag engelska prov på fredag också :P, kul va?! Men nu ska jag inte tråka ut er med mina läxor :P, det jag tänkte säga var det att jag kanske inte kommer hinna skriva så många inlägg den här veckan :), men jag kommer tillbaka, ni har inte blivit av med mig än :P.

Jag orkar inte ladda upp nån bild i dag såå ni får klara er utan!
Kram siri

Kommentarer

Lämna kommentar här:

Namn:
Jag kommer tillbaka?

E-post: (bara vi som ser!)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback