Sjuk..

..därför jag inte har uppdaterat. Och för internet inte har varit så glad idag tror jag. Jag blev förkyld i helgen och nu har jag huvudvärk och mår illa. Kanske baconinfluensan.. Igen ? Haha aja. Gick till skolan imorse för att se om det blev bättre. Men icke sa nicke. Btw, i skolan träffade jag Nicita som har varit i Thailand i 3 veckor den lyckoosten. Vi har bestämt att vi skulle/ska köpa resepresenter till varan (jag åker till Kina i dec) så jag fick ett linne med starbucksloggan. Gissa om jag blev glad. STARBUCKS, min största "idol" om man kan säga så..? Ääälskar det iallafall. Så det var ju en jättebra resepresent. Ska försöka sova nu, kommer bli svårt med tanke på att jag typ legat i sängen med film och sovit hela dagen.. Bye

//Sofia

Kommentarer

Lämna kommentar här:

Namn:
Jag kommer tillbaka?

E-post: (bara vi som ser!)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback