Tik tok..

Hoppla!

Den här veckan har gått så jäkla snabbt! Är det bara jag som tycker det? :P
Det kändes som det var helg för typ en dag sedan :P. Men det kan ju ha känts så bara för att vi typ inte hade några läxor den här veckan, förutom musik prov fast det var på måndagen, men det har man glömt :).

Hittade en bild från förra året på SM (tror jag :P) Saknar det lite :(...


Imorgon ska vi ha schema fri dag! Det ska bli ganska skönt faktiskt :D, fast vi ska göra tråkiga saker, typ gå på dock teater :P och gå på museum och gå en promenad :P, men vi slutar iaf tidigare än vad vi skulle ha gjort och så börjar vi 9.45! Skönt va :D! Juste sen när jag har slutat så ska jag köpa en egen dator! Det ska bli så skönt att inte behöva dela med Tove (min syster) hela tiden, hon ska alltid ha den så jobbig :P. Juste jag ska vara barnvakt till mina kusiner också :D, det ska bli kul och så tjänar man ju lite pengar också ;).
Oj vad mycket jag skulle göra imorgon känns det som :P, aja jag ska nog gå nu, vet bara inte riktigt vad jag ska göra är inte så trött :P. Men kanske ska försöka sova lite ändå :).

Godnatt och hejdå! 


Kommentarer

Lämna kommentar här:

Namn:
Jag kommer tillbaka?

E-post: (bara vi som ser!)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback