bästa rubriken !!

Dålig uppd på senaste tiden. Så jag tänkte berätta lite om dom senaste dagarna. Om jag nu kommer ihåg nåt..

I fredags sov siri hos mig. Vi drog till gamla stan vid 1 tiden på natten, sen gick vi därifrån ända till skanstull. haha det var så kul med alla fulla personer som gick runt där. Min humor är inte precis 'den bästa' haha.

Lördag var jag med Siri ett tag sen fixade jag mig, köpte present och drog hem till Mirre på halloweenfest. Det var kul, fast jag somnade precis efter vi kollat på film. Var så trött!

Söndagen var jag kvar hos Mirre till typ 5, sen åkte jag hem, åt mat och träffade sen Siri. Vi drog runt lite, köpte godis och kollade på love actually sen åkte jag hem.

Idag har jag bara varit hemma. Har inte mått så bra. Huvudvärk, spänningar i pannan och mått illa. Så jag har legat i sängen och kollat på massa filmer. Mysmys

På onsdag ska jag, Siri och Tove på this is it MJ filmen. Den går ju bara i 2 veckor och kommer inte på dvd, så varför inte. Är inte precis värsta fanet (?).. han är väl bra.



Kommentarer

Lämna kommentar här:

Namn:
Jag kommer tillbaka?

E-post: (bara vi som ser!)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback