*dunk*

*dunkdunkdunk* så 'låter' det i mitt rum just nu.. Spotify ni vet, man blir helt beroende !
Nu har iallafalla min prao-vecka börjat. Praoar hos mamma, så jag är 'jurist' för tillfället. Väldigt chill på jobbet om man säger så. Men det är väl kul, och nästa vecka är det höstlov ! Can't wait !!
Va på stan med mamma ett tag efter jobbet också. Köpte ett par gummistövlar, med klack, tyckte de var lite kuul, så passade på nu när man va me mamma. På lunchen imorgon tror jag att vi kanske ska kolla på urbanoutfitters, en klänning jag vill ha där. Snart ska man träffa Siri igen då. Den skitungen. Som man bara inte kan sluta älska. Helt otroligt detdär.. Iallafall så va ju vi med varandra i lördags, sen sov jag hos henne och så var vi med varann hela söndagen också.

Kände att det  blev lite långt nu så bye !

Min och Siris humor asså.. Vi bara kunde inte sluta skratta när vi kollade på den i söndags. Here it is !

Kommentarer
Postat av: Serge LaFrage

Hej, Sofia!



Tack för att du delade med dig av fynden från Urban Outfitters.



Om du twittrar så har du nu möjlighet att nå ut till tusentals svenska modefans på http://urbanoutfitters.se



Använd #urbanoutfitters_se i dina Twitter-inlägg så dyker du upp högst upp på hemsidan. Dela med dig av nya fynd eller tipsa om din blogg!



--- Serge

2009-11-01 @ 18:16:52
URL: http://urbanoutfitters.se

Lämna kommentar här:

Namn:
Jag kommer tillbaka?

E-post: (bara vi som ser!)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback