Glass i stora lass

Hallå ! Alltid jobbigast att komma på vad man ska börja med för ord ? Eller är det bara jag tycker det ? Aja..
Igår var jag och Siri med varan. Mötte henne vid hennes skola och sen drog vi hem. Hade inget annat för oss. Vi drog runt lite, köpte godis och kollade på film. Sen på kvällen drog vi runt lite ute och några skittöntiga små killar var ja.. skittöntiga. Vad man nu kan säga att det är ? Iallafall nog om det. Idag var det dans efter skolan som gällde, efter det åt jag ute med Emilia och Mirre. Så trevligt så. Men nu ska jag äta glass i stora lass. Ha det super ! Bye


Lägg märke till att strösslet ser ut som småsmå ostbågar i olika färger !!

Kommentarer

Lämna kommentar här:

Namn:
Jag kommer tillbaka?

E-post: (bara vi som ser!)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback