Nya kläder från...

..MONKI såklart ;).

Jag köpte den här tröjan i lördags tror jag det var, hihi lyckades dra ner Sofia i affären. 
 
Sen köpte jag en väska med Cissi också från MONKI igår :D    
Hahah måste sluta köpa så mycket saker har så mycket kläder och sånt att det är fullt både hos mamma OCH pappa. Eller så behöver jag en ny garderob.
Jaja tänkte berätta lite om min SKIT jobbiga vecka (fast jag har haft värre), vi har 2 prov och 1 uppsats och en annan lååång engelska läxa som ska lämnas in/göras den här veckan :(. Men imorgon ska jag på konsert :D, min mammas kusin som är lika gammal som min syster, som är 18 år :D, ska spela konsert! Så då ska jag kolla/lyssna när hon ska spela för hon ska spela solo med en hel orkester bakom henne :P läskigt!
Men det går nog bra :D.
Idag hade jag bas lektion och min lärare som förra veckan drog över lektionen med 50 min! Den här veckan drog han bara över med 15 min :P. Haha lite roligt är det :D.
Men nu ska jag kolla på Grey´s anatomy!!!

KRAM 

Kommentarer

Lämna kommentar här:

Namn:
Jag kommer tillbaka?

E-post: (bara vi som ser!)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback