Sofia = tråk

  • Internet funkade inte igår så jag kunde inte uppd. (och segar nu)
  • Idag fick jag sluta tidigt på 'jobbet'. skönt de!
  • Jag håller på och försöker fixa en 'kostym' eller vad man ska säga, ska på halloweenfest på lördag.
  • Ska träffa Siri när hon har slutat skolan tror jag. Hon ska iallafall ringa så vi får se hur det blir med det..

Elise åker till Mallorca inatt. JAG ÄR AVIS! Va bara tvungen att säga det.. Funderar på att åka hem till henne innan hon åker till Arlanda. Kanske runt 2-3 inatt. Skulle vara lite roligt faktist!
Jag har så tråkigt så jag vet inte riktigt vad jag skriver.. Har så tråkigt att jag räknade hur många skor jag har. 42 kom jag fram till.. Hejsan-hoppsan, inte lite precis. Trodde inte att det var så många, men det har ju blivit mycket på sista tiden. Har köpt nya strumpbyxor också, på tal om ingenting menar jag. Nej, nu ska jag sluta skriva massa skit.
Hörs kanske senare om internet vill! Bye


Skor, ursäkta mina fötter !!

Kommentarer
Postat av: Elise

HAHA! Busigt inlägg där. KOM TO MEEE!!! Puss

2009-10-23 @ 13:58:01
Postat av: Sofia

Oh yeah ;)

2009-10-23 @ 13:59:35
URL: http://toounique.blogg.se/

Lämna kommentar här:

Namn:
Jag kommer tillbaka?

E-post: (bara vi som ser!)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback