Matte prov.. :/




Idag har varit en helt okej dag, det enda jobbiga är att den är så himla lång :P så man får typ alltid ont i huvudet de tre sista lektionerna... Vi hade prov idag också det var ja, eeh jag hann typ inte skriva klart det var tre frågor och när jag precis hade skrivit klart första frågan så sa vår lärare att det bara var 5 min kvar... Gr8! Men jag hann ändå skriva två sidor till typ så jag skrev 7 sidor allt som allt, jaja får väl se hur det går.
Tyckte det var lite synd att det inte var lika fint väder idag :(. Det ska också bli sämre... Men jag hoppas det blir bättre sen :). Imorgon är det nationella i matte.. Blä!
Nu ska jag gå! Puss o kram!
Siri <33

Kommentarer

Lämna kommentar här:

Namn:
Jag kommer tillbaka?

E-post: (bara vi som ser!)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback