-


Hej förlåt att jag inte har skrivit..
Har varit sjuk, så jag har mått ganska illa typ hela tiden! Såå jag har inte orkat vara inne så mycket på datorn osv. Men nu skriver jag :D Jág har inte gjort nåt bara varit sjuk i två dagar :D Heheh :D Men det var bra för nu kanske jag är frisk på sportlovet :) Och jag ska till RAMUNDBERGET! Med Fredrika och Cissi det ska bli kul och mysigt :) Men lite läskigt.. Inte för backarna utan för en annan sak... Säger bara att jag måste ha fullt med kläder på mig hela tiden :P Haha! Nä skoja bara, okej ingen kanske fattar, eller bara tror den fattare men ändå :D
Men nu ska jag sova så jag inte blir sjuk igen!

PUSS, Godnatt! 
SIRI <33

Kommentarer

Lämna kommentar här:

Namn:
Jag kommer tillbaka?

E-post: (bara vi som ser!)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback