<3


Hehe brukar inte ha sån sminkning :P Gjorde min bilduppgift :)

Hejsan förlåt att jag inte skrivit på ett tag.. Hehe har inte riktigt orkat :D
Men det har inte hänt så mycket men jag har fått tillbaka ett prov! :D Historia provet fick VG "/ så det var ju ok :P Men jag har fortfarande inte fått tillbaka mitt fysik prov än!!! För min lärare har fått ett barn till så jag kommer inte få tillbaka det på jätte länge :P. Så har jag haft svenska nationella också :D, haha och jag somnade på en svenska lektion... Hehe men det var inget viktigt som hon sa :P Asså jag somnade på riktigt :D
Juste nu är min gymnasie grej klar också :O läskigt va!? Hoppas jag kommer in på det som jag vill.. :)
Men nu ska jag kolla på YESMAN! :D GLAD ALLA HJÄRTANS DAG! :D <3 <3

Puss o kram
Siri <33

Kommentarer

Lämna kommentar här:

Namn:
Jag kommer tillbaka?

E-post: (bara vi som ser!)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback