Gustav vasa!!!

Hej hopp!
Den här veckan har sett ut såhär...

Mån:Skola 8 av 10, skulle haft sång lektion men det blev inställt, annars bara hemma.
Tis: Skola 8 av 10, fikade med Hillevi! :D Vi planerade lite inför vårat idrotts program som vi ska ha på måndag och så åt vi en semla var så klart! ;)
Ons: Skola 4½ av 10, idag. En riktig skit dag! Gick JÄTTE dåligt när jag sökte Kungsholmen och efter jag hade sökt åkte vi till skolan hade en lektion och sen slutade vi. Då ville jag bara hem och dö, men nej då skulle jag ha baslektion. Men efter det så fick jag äntligen åka hem. Sen vilade jag hemma i typ tio minuter då kom micke och då skulle jag plugga biologi!
Men jag har världens konstigaste biologi vikarie som jag kanske redan har nämnt, hehe :P
Men han är så irriterande och man blir liksom så utråkad så man orkar inte plugga :P Kommer typ få IG på provet :P Jaja jag ska inte ge upp!!! :D

Men nu ska jag gå!
Puss o Kram
Siri <33

Kommentarer

Lämna kommentar här:

Namn:
Jag kommer tillbaka?

E-post: (bara vi som ser!)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback