Okey, så var det dags att skriva om helgen.

Jag och Anna i Kina på lovet! Saknar Kina..

Fredag
Hjälpte Nicita när hon flyttade, jobbigt. Vi var dödströtta, sen vid 22 drog vi runt lite med tbanan vid östermalm-cst. Det var roligt. På tbanan var det några fulla killar i 20-års åldern som undrade om jag hade varit i slagsmål -har ett sår vid mitt öga och hade ett plåster på det-. Haha. Sen var vi hemma igen vid 1, så vi åkte tunnelbana och sprang runt i typ tre timmar..? Jaja, sen drog vi hem till N igen. Pratade och la oss.

Lördag
Gick upp, frukost, prat och hem. Hemma fixade jag, bakade och lagade mat. Var med familjen, kolla på film...

Söndag
Träffade Anna lite snabbt vid 12. Sen träffade jag Emilia och Mirre. Vi lunchade och hade sen modernt. Ajaj för det säger jag bara. Men kul är det!

Och imorgon är det skola... Roligt


GLAD ALLA HJÄRTANS DAG FÖRRESTEN!!

Kommentarer

Lämna kommentar här:

Namn:
Jag kommer tillbaka?

E-post: (bara vi som ser!)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback