21:48


Hej människor, idag har varit en ganska lång dag men ändå helt ok.
Jag började kl 8.15 och slutade 15.40 det var lite segt sista lektionen, spanska :P.
Sen gick jag och Fredrika till Friskis och gymmade lite, vi måste bygga upp lite muskler till sommaren ;).
Sen har jag inte gjort så mycket :), det har varit en ganska neutral vecka eller vad man ska säga :P, det har inte hänt så mycket men det har inte varit en tråkig vecka :).
Jag funderar på att lägga mig tidigt i dag typ runt halv elva :P men jag får se om jag klarar det :D. Har en jobbig bok i svenska som jag måste läsa i till imorgon :( 40 sidor måste jag läsa typ kommer INTE hinna...
Jaja sov gott!!!

Godnatt, puss o kram, Siri <3

Kommentarer

Lämna kommentar här:

Namn:
Jag kommer tillbaka?

E-post: (bara vi som ser!)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback