Blackout

Shoo hej! Vad tycks om den nya headern som jag gjort ? Snygg jag vet! SKÄMTA.
Lyssnar på musik just nu, och skypar med Siri. Längtar till imorgon! Mys. Haha. Håller på att städa lite i mitt rum, päronen ska ha gäster imorgon. Så det passar bra att jag ska bort då ju! Äter godis också, var tvyngen att säga det. Och för dom som inte vet om det så är jag godismonster. Fråga Siri tex! Varje gång vi träffas så säger jag *jag är sugen på godis/glass/lakrids/något gott* minst en gång. Crazy! But that's me, smal och kakmonster. Brabra!

England sommar -09.
Måste erkänna att jag skrek och sprang när jag såg denhär stora varelsen. Har stor spindelskräck. Jag bokstavligt döör bara jag ser en litenlitenliten bild på en spindel..
/Sofia

Kommentarer

Lämna kommentar här:

Namn:
Jag kommer tillbaka?

E-post: (bara vi som ser!)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback