Ensamma snöflingor utanför mitt fönster...

Hej igen! Hehe lite kort och konstigt inlägg innan aja, nu ska nu få bilder från NYÅR! :D


(Den sista bilden är tagen av Cissi)

Hann inte skriva så mycket om vad jag hade gjort idag såå jag gör det nu istället :D.
Jag har sovit över hos Cissi sen nyår, det har varit jätte mysigt :), vi har varit väldigt mycket med killarna som jag nämnde innan, Alexander och Philip :), de bor granne med Cissi :D
Fredrika sov över första natten, asså vid nyår :), sen kom hon en liten stund idag :)
Efter att jag hade varit lite hos cissi åkte jag hem och sen kom min kusin Kajsa och åt middag med oss (familjen).
Det var jätte mysigt vi hade jätte kul och spelade BUZZ :D
Och nu tror jag faktiskt att jag ska lägga mig, skolan börjar ju snart :( så man måste komma in i det lite, asså vända tillbaka dygnet :) eller hur man säger ;D

Såå Puss o kram, sov så gott! <3
Siri <3

Kommentarer

Lämna kommentar här:

Namn:
Jag kommer tillbaka?

E-post: (bara vi som ser!)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback