Glee! :(


Hej!!
Jag missade GLEE!!!! FAN! Jag ville verkligen se det! Jaja :( buu kanske kan hitta det på youtube :D
Idag så hade jag inspelning med alla 7-9 ef :P Det gick väl sådäär, det var ganska falskt och vi sjönk hela tiden, men asså jaa :P Haha :D Mend et var skönt fför vi slutade 13.45!! YAAY! Först skulle vi åka tillbaka till skolan och ha EN lektion och sen sluta :P och då skulle vi sluta 15.40, men vi lyckades "övertala" vår spanska lärare :).
Så jag åkte hem pluggade lite och sen så åkte jag in till stan igen och träffade Sofia vi tog ut biljetterna till Avatar som vi ska se på lördag med Elise också! :D Det kommer bli jätte kul :).
Men nu ska jag gå ni får ha det så mysigt :D

Puss o Kram!
Siri <3

Kommentarer

Lämna kommentar här:

Namn:
Jag kommer tillbaka?

E-post: (bara vi som ser!)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback