Hemma från Kina nu då

Heej! Nu var man hemma i kylan igen då. Usch vad kallt och "äckligt" det är här i Stockholm. Vill tillbaka till värmen i Kina! Fast skönt att vara hemma. Jag har haft det bra i Kina, varmt och skönt. Har tagit det lugt, shoppat i Hong Kong, solat och badat i havet i Sanya-Hainan (kinesernas hawaii!!).
Fast mitt dyng är före sverige, 7 timmar exakt. Så jag däckar vid 21 och vaknar vid 5-6, på morgonen. Som idag sov ju jag hos Siri, vaknade klockan 5 och fick vänta på att Siri skulle gå upp i 1,5 timme.. Haha. Men nu ska jag äta lunch. Sent! Ha det bra!
/Sofia


Flygplats@Beijing


favorit stället!!!!!!!!!! :p ser lite konstig ut..


Mycket kineser på gatan i Hong Kong


HONG KONG, love it

Mer bilder en annan gång


Kommentarer

Lämna kommentar här:

Namn:
Jag kommer tillbaka?

E-post: (bara vi som ser!)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback