Skola imorgon...

Hej människor!
Idag var sista dagen innan skolan :P, det känns inte så kul direkt :(
Sofia sover över hos mig, hon börjar inte försen på måndag :P, hon är jätte söt, hon ligger och sover brevid mig :), hon är helt slut efter Kina :), hon kom hem igår btw ;)

Tycker den här bilden är så fin :), om jag kunde rita så skulle jag rita av den här, jag har faktiskt börjat rita lite halvt :D, har inget som jag kan visa men ja :).
Jag kan ladda upp en bild som min syster ritat hon är ju grymt bra, allvarligt! Jag ska ladda upp nån bild i smyg, hihi :D.

Jag ska nog lägga mig snart eftersom jag ska upp 6.30! :(, och mittt batteri tar slut snart på datorn :P, glömde sladden hos mamma, hehe :)

Puss o kram <33
Från Siri och Sofia (tror jag) <3 :)


Kommentarer

Lämna kommentar här:

Namn:
Jag kommer tillbaka?

E-post: (bara vi som ser!)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback