Träning!


Hej människor! :D
Nu ska jag snart sova efter som det är skola imorgon blää! :P Men jag ska till läkaren och kolla mitt öra (HJÄLP), så jag behöver inte gå hela dagen :), alltså ända till 15.40 det är skönt :)
Idag var en riktig chill dag jag gjorde typ inget, eller jo jag målade lite i mitt rum skulle först träffa Sofia men det blev inte av vi ville se Avatar, men biljetterna var slut, har inte sett den än :'(. Mitt rum är snart färdig målat! Eller iaf med det vita sen ska jag göra alla små texter och mojs :) hihi tänker tvinga Tove att skriva på mina väggar :D hon skriver ju så fint :), juste jag ska ladda upp en bild hon målat! Ni får påminna mig ;).

Men nu ska jag gå, puss o hej leverpastej!! <33
Siri

Kommentarer

Lämna kommentar här:

Namn:
Jag kommer tillbaka?

E-post: (bara vi som ser!)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback