Vattenmelon...



Hejsan!
Haha har äntligen orkat hitta min webcam! Haha fick min dator för ganska länge sen men har liksom inte orkat utforska den så mycket, men kanske borde göra det ;D. Hade lite tråkigt därför har jag redigerat den så mycket :P, har inget bra program såå det är lite dåligt, men, men :D. Haha så nu kommer det komma egobilder hela tiden!! Haha nä jag skoja ;D 
Idag var det första dagen på veckan, måndag. Min måndag var helt OK, hela dagen började med spanska vilket inte kändes så där jätte kul i början men det var faktiskt helt okej, sen var det bara engelskan att överleva. Haha det gick bra min lärare var på bra humör så :D Asså vi hade fler lektioner men dom två lektionerna är de jobbiga! :P Sen efter skolan gick jag, Fredrika, Cissi och träffade Alexander :D, vi gjorde inte direkt så mycket men det var mysigt!
Efter det åkte jag hem åt middag, pluggade och nu sitter jag här!! :D
Men nu ska jag gåå, hejdå!

Puss o Kram
Siri <33

Kommentarer

Lämna kommentar här:

Namn:
Jag kommer tillbaka?

E-post: (bara vi som ser!)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback