Ja du ;)

Bjuder på lite bilder :)



Hej människor, förlåt för den fruktansvärt dåliga uppdateringen. Men jag har haft lite att göra, fast inte så mycket så att jag inte kan skriva.. Jag är bara lat! :D 
Haha min vecka har varit bra lite konstig men helt ok, idag hade jag nationella prov i engelska det gick bra ööö ja det var allt skol väg :P. Snart är det påsklov! :D Då drar jag till LONDON!
Det ska bli jätte kul ska åka dit med Min sistra Tove, mamma och min ööö vi kan kalla det kusin, Viktoria :). Då ska jag shoppa som fan på abercrombie & fitch!! :D
 
Men nu ska jag dra :) ni får ha det så bra, jag lovar att jag ska skriva lite mer nu hehe... :P
Texten är lite konstig :P råkade trycka på en knapp, hehe.

Puss o kram!
Siri <33


Kommentarer

Lämna kommentar här:

Namn:
Jag kommer tillbaka?

E-post: (bara vi som ser!)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback