Smart ass..

Så var man hemma igen då.
Har varit ute och ätit med familjen. Innan det var jag hemma hos Miriam, sov där. Igår hade vi scary movie maraton, gick snabbare än vad vi trodde. Men det var sjukt roligt! Väldigt lyckad dag! Sen vaknade vi ganska sent med tanke på att vi gick också la oss imorse. Så vi gjorde inte så mycket idag. Tog det lugnt, TV, ätit, bakat chokladkaka, pratat.. Ja. Och sååå smart som jag är råkade jag ta bort alla bilder från min kamera som vi tagit.. Men ska försöka fixa det så det blir lite bilder också. Men vi får se hur det går med det! CU! /Sofia

Bjuder på den här bilden så länge. Jag och min älskade I ♥ HK (Hong Kong) tröja.


Kommentarer
Postat av: Mona

Gud va du ser bra ut!! Skitsöt

2010-03-02 @ 22:04:46

Lämna kommentar här:

Namn:
Jag kommer tillbaka?

E-post: (bara vi som ser!)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback