Solsken..


Hejsan! Idag har varit en underbar dag med solsken! Den både började och slutade bra :D 
Några bra exempel är att vi fick vår lärare att säga ja till att hon ska vara en gam på våra klass tröjor :P, ingen jobbig svenska + ingen engelska bara film och godis + solsken! Absolut 10 av 10. 
Hihi har eran dag varit bra då?? :). Imorgon ska jag på cheerleading tävling :). Det ska bli jätte kul jag och Fredrika ska dit tillsammans, Cissi ska tävla :). Så vi får hålla tummarna att de vinner :D.

Men nu ska jag forstätta framåt! PUSS
Siri <33


Kommentarer
Postat av: Moa

hahahahaaahahhha det stavas jättekul. inte jätte kul. hahahhhaaa

2010-03-27 @ 15:54:00
Postat av: Cissi

OCH GISSA CAD VI GJORDE?! JO VI VAAAANNN!!!!

2010-03-27 @ 19:57:42
URL: http://thelittlec.wordpress.com

Lämna kommentar här:

Namn:
Jag kommer tillbaka?

E-post: (bara vi som ser!)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback