Tävling :)


Så här ser jag ut idag när jag ska på cheerleading tävling! :D




En bit av mitt rum hos mamma kom med också hehe..
Så idag ska jag alltså gå på tävling. Det ska bli jätte kul och jag har rotat fram allt rött jag kunde hitta i mina lådor :P. Så när jag snart beger mig till tävlingen kommer jag ha min röda tröja, röd/vita rosetten, röda väskan och en liten röd rosett på min kamera väska haha :D. Min röst kommer nog vara ganska trasig när jag kommer tillbaka efter tävlingen hehe...
Är lite orolig bara att jag och Fredrika inte ska hitta till hallen :O, och att om vi hittar hallen får vi inte gå in eller nåt för att vi kommer komma efter alla andra,(hehe fattade ni :P). Men hoppas de släpper in oss ändå! Det borde de göra, annars!!! Kommer med bilder sen också ikväll eller imorgon :).
Juste en det var en sak till....

GO DYNAMITES!! SHALALALALA DYNAMITES!
Puss! SIRI <33


Kommentarer
Postat av: Cissi

DM GULD; DM GULD; DM GUUUUUUL :D <3<3<3<3

2010-03-27 @ 19:58:40
URL: http://thelittlec.wordpress.com

Lämna kommentar här:

Namn:
Jag kommer tillbaka?

E-post: (bara vi som ser!)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback