Blä..!



AAAH blir så irriterand på FUCKING gymnasium!!! Blä!
Jaja min måndag har varit ganska bra faktiskt, böjade lite lugnt i skolan och sen efter skolan gick jag och Hillevi och hämtade hennes balklänning :) den var jättefin! Lite ljuslila. JUSTE min jacka från hollister kom idag också! :D :D HIHI den är såå fin! :D Ska nog ha på mig den imorgon ;).
Imorgon ska jag lämna in min balklänning för jag ska sy upp den lite :), den är lite för lång... Fredrika kanske ska köpa klänning imorgon också. Det är så kul att det börjar närma sig till balen :) och ännu bättre SOMMARLOVET! det är bara typ 26 skoldagar kvar eller nåt :P. BRA VA!
Men nu ska jag gå är hungrig.. Ska äta nåt :).

Puss o kram!
Siri :)

Kommentarer

Lämna kommentar här:

Namn:
Jag kommer tillbaka?

E-post: (bara vi som ser!)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback